Bedankt voor je stem!


Kiezers bedankt voor je stem! Ik sta te balen van de lage opkomst. Ik wil elke Rotterdammer bedanken die wel van het voorrecht gebruik heeft gemaakt om te stemmen. Dank! Wat je ook hebt gestemd.

De VVD Rotterdam zal waarschijnlijk met drie zetels terugkeren in de gemeenteraad. Ik had natuurlijk op meer gehoopt. We hebben tot de laatste dag gevochten voor elke stem, wat mij betreft zetten we dat gewoon de komende jaren door. 

Ik zal mij in ieder geval blijven inzetten voor Rotterdam.

Tags: , , ,

Geef een reactie

